12 Eylül 2013 Perşembe

ŞU SONRADAN AKIL VERENLER VARYAAA....

Kafamda bir plan yaptım;
Tayin dilekçesi verdim, olur olmaz net bir bilgim yok,
Evi kocamın yaşadığı şehre gönderiyorum,
Yıllık izin alıyorum ve bayramla birleştiriyorum,
o sıra da dilekçeme olumlu cevap gelirse sorun yok,
evi gönderdiğim şehirde yaşamaya devam,
ha yok olumsuz olursa gelip misafirhanede kalacağım...
buraya kadar her şey güzel kafamda şekillendirdiğim planım işliyor,
Dilekçe verildi, kutular ayarlandı eşyalar toplanmaya başladı bile...

Ama gel gelelim bu Türk toplumunun olumsuz beyin gücü beni de pes ettiriyor arkadaş, iş arkadaşlarıma evi taşımak için kargo lazım ücretler almış başını gitmiş diyorum, dönüp bana siz 1 sene önceden yanlış yaptınız evi taşımasaydınız diyor biri, öteki lojman da iki kanepe atıp kalsaydınız, oradaki eşyalarınızı depoya koysaydınız, sahi neden getirdiniz ki evi, bir diğeri diyor her şeyi açmasaydınız bari vs. vs..

İlk önce söylediklerine cevap vermeye çalıştım ama sonra onu da bıraktım diyorum arkadaşlar geçmiş gitmiş şimdi bunları konuşmanın bana ne yararı var?
Lojmana çıksaymışım ilk geldiğimde size lojman verilmiyor diyen adam söylüyor bunu bir de yaa...

Daha da bu lafın üstüne döner bu yazıyı yazarım...

Olumsuzlardan uzak durmak dileklerimle

Sevgiler...
E.
 

Hiç yorum yok: