10 Aralık 2013 Salı

KAFAYI MEŞGUL ETMEK...

Sabah kalktım aynada kendime kocaman seslerle GÜNAYDIIIIIIIIN, ne kadar güzel bir gün dedim, derince bir nefes aldım, kendimi ne kadar iyi hissettiğimi düşündüm:)

İyi geldi...

Her cuma ve pazar akşamı yolculuklarından sonra pazartesi günleri bana çok zor geliyor, resmen depresyonun dibi oluyorum...
Hem hafta sonunun yorgunluğu hem yolculuğun yorgunluğu hem de yol stresi beni bitiriyor ve pazartesi günlerim gerçekten kötü geçiyor...

2.tayin dilekçeme de olumsuz cevap geleceğini duyduğumdan beri zaten kendimde değilim...
Ruh gibiydim...
kendime gelmem zaman aldı...
üstüne değer verdiğim arkadaşlarımın absürt tavırları,
aldığım kilolar,
çocuğumdan ve eşimden ayrı kalmam,
her hafta yapılan yolculuklar.....

yine bir titreme gerektiriyordu...
titredim ve kendime geldim :D

hafta sonu eşimle konuşuyoruz, sen 10 kilo ver ben 15 kilo veririm yok sen veremezsin kaç senedir vericem diye gezip duruyorsun tık yok vs.. vs..
bunlar beni gaza getirmek için kullanılan sözlerdi ama artık işlemiyor bana...
bizi dinleyen babam dedi ki sen gerçekten kilo vermek istiyor musun? o zaman internetten aç Dr Ender Saraç incelten 10 hareket yaz Google a orda gösterdiği 10 hareketi sabah akşam 15 er dakika yap dedi ben 2 ayda 90 dan 78 e indim dedi.
sende yap kesin faydasını görürsün dedi. bu bana iyi geldi ama kafamı mesaj attığımda aradığımda bana dönmeyen yanlarına gittiğimde konuşmak yerine telefonlarıyla ilgilenmeyi seçen arkadaşlarıma, tayinimin olmadığını öğrendiğimden beri yaşadığım bunalımıma vs. vs.. iyi geleceğini düşündüm ve
bende;
2 gündür sabah akşam 15 er dakika yaptım,
Günde 2 litre de su içiyorum,
ekmeği sadece sabah kahvaltısında 2 dilim yedim,
şekeri hayatımdan çıkarttım
günde 2 sabah ve akşam birer fincanda şu meşhur sarımsak çayı var mutlaka duymuşsunuzdur ondan içiyorum:)
çok azmettimmmm vereceğim kiloları...
dün de yeni bir şey daha öğrendim;
Dr. Gürkan Kubilay'ın  6 ayda tam 25 kilo veren Cihan Hacıseyitoğlu’nun nasıl zayıfladığını, Kilosunu nasıl koruduğunu ve Cihan Hacıseyitoğlu’nun 7 günlük diyet listesini "Melek programında" paylaşmış.
onu buldum internetten blog yazarlarından bazıları paylaşmış, o listeyi de indirdim bir güzel bir mutfağım yok ama listedeki malzemeleri alıp sağda solda yapıp uygulayacağım
kendime 2 ay verdim:)
2 ay içinde 2 beden inceleceğim zaten dilek listemdeki dileklerimden biriydi...

sonra bir zamanlar oğluma ördüğüm amigurumi tekniği ile bir bebek vardı (resimde ki) yapabildiğim tek örgü olan bunu kullanarak minik bebekler yapmaya karar verdim:)
örnek vermek gerekirse bu arkadaşın sayfasından bakabilirsiniz...

http://hayalarkadaslarim.blogspot.com/2013/08/sarsn-bukle-bebek.html

(tabi bu blogdaki arkadaş kendini aşmış profesyonele bağlamış, kendisini buradan da tebrik etmek istiyorum linki direk aldım koydum umarım sorun olmaz...)

benim yaptığım gayet yamuk yumuk olmuştu pek bir şeye benzemedi ama bir arkadaşın tavsiyesi belki örmek iyi gelir :D ben örmeyi 1-2 kez denedim stres atmaktan çok stres olmuşluğum var o yüzden bulaşmazdım ama o kadar çok boş vaktim var ki akşamları bulunduğum yerde dışarı çıkmak mümkün değil ya 4 ayaklılar ya 2 ayaklılar rahat bırakmaz insanı...

kitap oku tv izle nereye kadar...
öyle yetenekli bir insan da değilim ki ör dik biç yapayım...
şimdilik kafayı zayıflamaya ve örgü örmeye takmış durumdayım:)
başka önerisi olan varsa buyursun yazsın...
Sevgiler
E.

Hiç yorum yok: