16 Eylül 2013 Pazartesi

Hafta Sonu Özeti

Evetttt,
2.adıma geçmiş bulunmaktayız,
Sevgili Eşim,
En büyük destekçim,
Kıyamadı bana geldi hafta sonu yardıma,
Zaten gitmeye hazır ayakta bekleyen eşyalarımızı koliledik, kutuladık,
her yer her yere girdi,
bana son rötuşları yapmak kaldı....
Canımı sıkan 2 üst makamın dilekçemi onaylamayabilir olması:)
Biliyorum bu riski göze alarak çıktım bu yola,
Ufak tefek pürüzler olacak farkındayım,
ama tek dileğim en az hasarla atlatabilmek...

Hala pozitif düşünmeye devam...

Bugün okullar açılıyor,
küçük prensimi bulunduğum şehirde yazdırmıştım okula
ama evi taşımaya karar verince vazgeçtim bu durumdan,
Babasının yaşadığı şehirde gidecek okula; aldığım yıllık izinler bitince...

Kimseye yük olmak istemiyorum...
Kendi yağımızla kavrulmak istiyorum...
Ama bu geçiş sürecinde aileme ve akrabalarıma ihtiyacım var...
Sağ olsunlar desteklerini hiç esirgemiyorlar ama ben nedense çok üzülüyorum...

Sevgiler.
E.

Hiç yorum yok: