7 Haziran 2013 Cuma

Başkasının Çocuğuna Müdahale Eden Şahıslara İthafen-2

Geçen haftasonu gittiğimiz şehirdışı gezi programımızda pazar sabahı arkadaşlarla kahvaltı vardı,
buluştuk; kahvaltı uzadı öğle yemeğide aradan çıktı, sonra çoluk çocuk kitapçıya gittik herkes kendi havasında, oğlum için 2-3 kitap seçtim aldık kitapları çıktık dışarı, alışveriş merkezinde dolanıyoruz...
Öğle uykusuna düşkün olan oğlumun uyku saati geçti, ki uyku saati geçince oğlum devrelerini yakar, psikopata bağlar, yine heyheyleri geldi üstüne ne yapacağını şaşırdı, otogara gitmeden tuvalete götüreyim dedim gittik ama işimizi halledene kadar bende ne saç kaldı ne baş, yapıştı saçıma bir sağa çekiyor bir sola, yapma oğlum etme oğlum yok yoldu her yerimi...
Bende iyice bunaldı çocuk sağa sola sürünmesin, çantamı toplarken dışarda dursun diye çıkarttım, tabii hata etmişim bu wc den ok gibi fırlar ve alışveriş merkezinin koridorlarında koşar koşar ben daha yeni çıktım baktım taa öbür ucunda bir görünüyor bir kayboluyor, saçım başım yoluk yoluk bende başladım koşmaya ama sinirimden bir taraftanda söyleniyorum, insanlarda hiç böyle bir manzara görmemiş gibi garip garip bakıyor, dönün işinize bakın kardeşim size neee, işte insanlar atraksiyona bayılırlar ya bakarlar...
Yurtdışının en çok bu özelliğini seviyorum, kimse kimseye dönüp de bakmaz, yadırgamaz...
ki zaten onların çocuklarıda bu kadar fevri davranmaz..
neyse yakaladım aldım kucağıma.. kendimi zor tutuyorum, arkadaşlarla buluştuk tekrar, bindik arabaya, bu arada oğlan uyudu  beni otogara bıraktılar, ama 1 valiz 1 valiz gibi el çantası kucağımda oğlum perişanım artık uyuyan çocuğu mecbur bıraktım yere uyandı başladı zırıldamaya ama nasıl bir bağrış çağrış beni kucağına alllllll kucağına allllllllll çığlıkları garı inletiyor bileti aldım oturma alanına gideceğim her halinden psikolojisi yerinde olmayan bir kadında bu sefer oğluma bağırmaya başladı, yeter beee yeter seni mi dinlicez, suuussss, sussss artıkkkk diye bir de onun çığlıkları eklendi mi senfoniye, oğlum volumu arttırıyor kadında, o kadına çıkışıyor salya sümük: kızarım sanaaa suss kızdım sanaaa suuss diye, kadın bağırıyor buna....
ağladım ağlayacağım, aldım çocuğumu çıktım otobüslerin gelip gittiği yere sakinleştirene kadar hal başıma geldi tamam oğlum geçti oğlum diye....
o sakinleştide kadın ben otobüse binene kadar bağırdı durdu arkamızdan...
Böyle durumlarda çok çaresiz kalıyorum, o kadına bir şey söylesem zaten anlamaz, içim içimi yiyor...
Biraz anlayış yaa...
E.

Hiç yorum yok: