24 Haziran 2013 Pazartesi

YOKSUN...

dışarıda sıcacık güneş, ılık yağan yaz yağmuru
ev soğuk
sen yoksun
oğlum yok
gözlerimden akan yaş soğuk
yüreğim soğuk
benim düşlerimde sizin yokluğunuz bile yoktu...
dışarısı sıcak ev soğuk....

bir haftadır yoktum buralarda,
okullar tatil olduğu ve bizim afacana bakacak kimse olmadığı için mecbur izin aldım
kalktık gittik annemin yanına ortak buluşma mekanına...
eşim ve çocuğumla birlikteydik, nasıl geçti anlamadım zaman öyle hızlıca aktı gitti...
dün bindim otobüse ve çalıştığım şehre geldim...
eşim çalıştığı şehre gitti ve oğlum başka bir şehirde kaldı...
otobüste gözlerim dolu dolu okuduğum kitaba konsantre olmaya çalıştım ama duygular düşünceler arka arkaya beynimde taklalar atıp durdu...
bir mutsuzluk çöktü içime...
nereye kadar sürecek bu böyle ne kadar devam edecek...
hiç bir fikrim yok...
eve geldim.. ev soğuk.. gözlerim donuk ruhum sessiz..
rahat uyuyamadım bölük pörçük derler ya işte öyle birşey
ara ara rüyalarda gördüm...
hep oğlumu... birilerinin kaçırdığını gördüm... onu kurtarmaya çalışırken gördüm kendimi...
sonra kalktım boğazımda bir düğüm...
kahvaltı bile yapamadım çıktım işe gittim...
mesai bitti tam çıkacakken sağanak yağmur yağdı...

oysa hava çok sıcak dışarıda ve yağan yağmur ılık...
yüzüme düşen yağmurlar gözyaşlarıma karıştı...
aklıma oğlum geldi birden... böyle yağan yağmurda kafasını kaldırıp dilini çıkartıp yağmur tanelerini yakalamaya çalışırdı zıplayarak....
oysa şimdi dışarıdaki  delicesine sıcağa rağmen yüreğim soğuk....

Hiç yorum yok: