18 Temmuz 2013 Perşembe

Çabuk Mu Tüketiyorum İnsanları

Acaba sorun bende mi?
Bu aralar iletişim problemim var insanlarla...
Yanlış anlaşılmalar mı oluyor ne oluyor anlamadım...
İçsel olarak arkadaş sorunu yaşıyorum...
Dedim dün kendime 1 hafta boyunca kimseyi aramayacağım bakalım kaç kişi merak edip hal hatır soruyor?
Kaç kere mesaj yazdım hiç cevap bile alamadım bazı sevgili arkadaşlarımdan...
Üzüldüm sonuçta gözüm telefonda bekliyorum, işim var ya da  yoğunum, sonra görüşelim diye mesaj at...
Ben her zaman yanımda olacak birini hiç bir zaman bulamayacağım sanırım...
Eş anlamında değil bu evet insan kocasıyla paylaşımlarda bulunabilir ama ben yine de elimi attığımda orada beni bekleyen birini istiyorum; imdat dediğimde, mutlu olduğumda, akla fikre ihtiyacım olduğunda, bir hata yaptığımda, bir şey başardığımda yanımda olan bana gaz veren ya da dur diyen birine ihtiyacım var ama o kişiyi henüz bulamadım...
yanlış anlaşılması yönetilmek istiyorum demiyorum, sadece ışıkları açacak birine ihtiyacım var...
Çok mu alınıyorum diyorum kendi kendime hayır alınganlık yapmıyorum buna eminim....
Çevre değiştikçe arkadaş grupları da değişiyor farkındayım...
Çabuk arkadaş oluyorum önce çok konuşuyorum...
Ama anlattığım bir olay anlattığım kişide kalmadı hiç; hep yürüdü, büyüdü ve bana geri geldi...
Kırgınım o yüzden, sıkkınım, bıkkınım...
Çabuk sıkılıyorlar demek ki benden...
Sonra konu sıkıntısı çekiyorum konuşacak bir şey gelmiyor aklıma fark ettim aslında ya kocamı anlatıyorum ya çocuğumu en sonunda ...
Çabuk tüketiyorum demek ki insanları...
Susmaktansa yanımda olmamayı tercih ediyorlar demek ki...
Offff, fena takıntılıyım sanırım bu aralar...
Gelen bizimdir giden de selametle ne diyeyim...
Kafa mı da arkadaşlarımı da resetliyorum...
E.

Hiç yorum yok: