31 Temmuz 2013 Çarşamba

Temmuz Bitti Gitti...

Bu aralar işler o kadar yoğun ki resmen başımı kaşıyacak vaktim yok.
Şu an mesai bitti ve herkes gitti...
bende yapılacakların hepsini yazdım yaptım bitirdim:)
ne mutlu bana:)

Uzun zamandır kendi bloğuma giremediğim için bir yayın geçmek istedim bugün...
Arkadaşlarım için yayın geçtiğim iki blog daha var...
Durum böyle olunca kendi günlüğüme fazla zaman kalmadı...

AAAA!!!!
Daha dün gibi yeni bir ay diye yazdığım post um. Bugünse 31 Temmuz!!! Temmuz da bitti...
Nasıl geçti ne yaptım hiç anlamadım telaşeden...
İş yoğun, ev yoğun....
Bitti gitti Temmuzda...
Aslında bir an önce bitsin ve hemen bitmesin duygularını aynı anda yaşıyorum.
Böyle bir ikilem olabilir mi:(
Bayramda şehir dışı göründü bize ve bayram dönüşü yalnızlık çöktü şimdiden yüreğime:(

Hayaller kuruyoruz eşimle planlar yapıyoruz:)
Gerçek yaşamda ayakta ve gitmeye hazır olan ev düzenimizi hayallerimizde düzene oturtup iş bölümü hafta sonu planları yapıyoruz :)

Evdekiler beni bekler:)
Sevgiler....
E.


Hiç yorum yok: