18 Temmuz 2013 Perşembe

Havalar...

Nasıl garip havalar nasıl anlatamam,
bir bakmışız serin yağmurlu bir bakmışız daha yağmur dinmeden bir güneş daralıyor bunalıyor insan...
İnsanlar da çok sıkıcı bu aralar bir tarafta dırdırcılar bir tarafta tavırlılar
:)
Herkes ayrı bir hava da...
Bir an önce gitmek istiyorum buradan...
Eşyalarım bile ayakta gitmeye hazır gibi hissediyorum...
Alıştık şimdi yeniden bir aile gibi olmaya yıllık izin bitince ne olacak...
yine üç farklı şehirde üç farklı yaşam olacak...
o yüzden gidip yaşayacağımız şehre bir an önce yerleşmek düzeni kurmak istiyorum...
her şeyi rayına oturtmak, hedeflerime yoğunlaşmak istiyorum...
temiz düzenli bir ev, sakin bir iş temposu, kocalı oğullu bol etkinliklerle dolu güzel akşamlar ve gezenti halinde olduğumuz hafta sonlarının hayalini kuruyorum şimdiden....
bugünüme de yazık etmiyorum tabi ki
yine birlikte etkinlikler yapıyoruz eğleniyoruz
ama sanki bir şeyler hep yarım eksik gibi...

bu aralar yine beynimi resetlemem gerekecek sanırım yine gerildim...

sevgiler.
E.

Hiç yorum yok: