21 Temmuz 2013 Pazar

Evlilikte "1 Yıl= 5 yıl" Demek:)

Hafta sonu yine şehir dışındaydık,
Arkadaşlarla birlikte gittik bu sefer,
onlarında yolu gideceğimiz şehirdeydi
Bu son sene ne kadar yorulduğumu zorlandığımı anlatırken lafı eşime getirdim
Elim kolum benim kocam o olmayınca ne kadar çok sıkıntı çektim ne kadar sorun yaşadım diye anlatırken arkadaş "kıymetini bil işte kocanın" dedi ben daha ağzımı açıp yorum yapamadan kocam ömrümü yedi, her seneyi 3 le çarp o kadar yılım gitti dedi (Neyse ki bunları gülerek söyledi yoksa çok alınacaktım:))))...
Aklıma yeni evlendiğimizde ziyaretine gittiğimiz bir aile dostumuz geldi kocama ahh ahhh evlilikte her yılı 5 le çarpacaksın o kadar yıl ömründen gider dedi adamcağız :)))
İçimden karısı çok mu bunaltıyor adamı diye düşünmüştüm...
Nereden bilebilirdim ki yıllar sonra benim kocamda bu cümleleri kuracak:)
Neyse ki benim ki insaflı çıktı her seneyi 3 ile çarptı...
Zaman intikam zamanı ama :))) eksik kalan o 2 yılı da önümüzdeki yıllara saydıracağım:))))))
Şaka bir tarafa ona olan sevgimden hiç bir şey değişmedi,
Zaman zaman çocuğumuz yüzünden tartışmalarımız olsa da...
Hiç bir zaman birbirimize kötü bir cümle kullanmadık saygısızlık yapmadık...
Ben çok şanslıyım çünkü sabır küpü - mantık küpü, ayakları yere sağlam basan ileri görüşlü bir kocam var...
İyi ki var, iyi ki benimle..
E.

Hiç yorum yok: