22 Mayıs 2013 Çarşamba

BİR DİLEKLE BAŞLADI HERŞEY

20 dilekDebbie Macomber' ın kitabı: Bir Dilekle Başladı Herşey...

Kitap bana göre çok güzel, akıcı, eğlenceli.
Bir çırpıda bitirdim...
Aslında bu kitaplar seri halinde;
bu üçüncü kitap, ben birincisini okudum ikinci kitabı almamışım o yüzden 2.yi beklemeden 3. den devam ettim....

Kitapta:
İçinde bir gurup insanın çeşitli nedenlerle yapmak istedikleri, hayatlarına yaşama sevinci katmak için; bazıları küçük, bazıları büyük yazdıkları 20 adet dilekten oluşmakta....

Bu kitabı okumadan önce hatta taaa lise yıllarımdan beri zaman zaman değişen yenilenen bir listem vardı, ama bu listenin adı hedeflerim listesiydi...
Bazılarını gerçekleştirdim, bazılarınınsa yanından geçtim...

Şimdi bu kitabı okuduktan sonra bende tekrar güncellenmiş ama daha kapsamlı daha küçük 20 dilek tutmayayım ve gerçekleştirmek için uğraşmayayım diye düşündüm...
ve listeyi oluşturmaya karar verdim:)

Hiç yorum yok: