20 Mayıs 2013 Pazartesi

HAYAT GÜZELDİR : )

Merhabalar:)
Haftasonu şehirdışına çıktığımız ve dünde okullar tatil olduğu için yazamadım...
Cuma akşamı bindik otobüse kucak kucağa güle eğlene vardık ortak buluşma yerimize,
Babamızı göreceğimiz için bizim fındıkta bir heyecan bir heyecan, kıpır kıpırız
indik otobüsten o nasıl bir sarılış o nasıl bir özlem giderme babasıyla...
ağlamak istedim...
haftasonu nasıl geçti hiç anlamadık.jet hızıyla geçti gittiii...
pazar akşam kendimizi yine otobüste bulduk...
istemeye istemeye döndük yine kürkçü dükkanına..
her dönüş bir başka kabusun başlangıcı gibi...
dün okullar tatildi, tanıdığımız kimse olmadığı için bu koca şehirde işe birlikte geldik...
Top, balon, uçak, oyun hamuru, yazma, boyama, kesme derken vakit tamamlandı, eve alışverişe gittik.

BUGÜN İÇİMDE NEDENİNİ BİLMEDİĞİM BİR MUTLULUK VAR!!!

havadan mıdır sudan mıdır yoksa tatlı oğlumdan mıdır bilmiyorum ama mutluyum tüm sorunlarıma rağmen...
Bu sabah oğlumla "ebelemece"- "hayvanların taklidini yapma"  oynayarak gittik okuluna,
çevredekilerin garip bakışları altında...
:) hiç tınmadım bile...
ister deli desinler ister kafayı yemiş
sorun yok
oğlumun o yüzündeki eğlendiğini gösterir ifade tüm dünyaya bedeldi benim için
Sanırım onun mutluluğuydu benim mutluluğum...

Herşeye rağmen : HAYAT GÜZELDİR,
dedim kendi kendime, bir hafiflik bir rahatlık çöktü şimdi üstüme...
tabi ilerleyen saatlerde ruh durumum nasıl olur bilmiyorum....

Sevgiler.
E.

Hiç yorum yok: