16 Mayıs 2013 Perşembe

İş Arkadaşları-1

Herkesin başına aynı olaylar ya da benzerleri geliyor mu bilmiyorum ama saçlarımı yolmak istiyorum gerçekten...
Benim çalıştığım ofiste 3 kişi var,
2 arkadaş sürekli aynı hikayeleri tekrarlayıp duruyor, hiç pes etmeden durmaksızın her gün aynı hikayeler ya askerlik anıları ya da iş yeri anıları,
tamam paylaşım yapmak güzeldir anılarını anlatmak güzeldir ama sürekli aynı hikayeleri dinlemek gerçekten sıkıcı oluyor.
Orta halli bir günümdeysem; "aaa evet anlatmıştınız şöyle olmuştu" diyorum, iyi günümdeysem: "evet evet doğru aaaa evet" diyerek geçiyorum, sıkıntılı bir gün geçiriyorsamda hiç üstüme alınmayıp yoğun işim varmış gibi davranıyorum nefret ediyorum bu durumdan ama aklıma başka çare gelmiyor...
varsa bir önerisi olan lütfen paylaşsın,
sabrım kalmadı, her şeyi geçtim o kadar çok dinledim ya sanki benim anılarım gibi oldular, sanki ben yaşadım o anıları...
Üzmek istemiyorum kimseyi...
ama bu duruma daha ne kadar dayanabilirim bilmiyorum...
İnsaf kardeşim azıcık insaf....
E.

Hiç yorum yok: